Jesienna ofensywa banku Nordea
Bezpłatne prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów w całym kraju -tymi korzyściami będzie kusić bank Nordea w najnowszej kampaniireklamowej ROR.
Telewizyjne spoty Nordea Spektrum z Tonym Hyyryläinenem ruszą 29sierpnia a zobaczymy je w TVN24, kanałach pakietów Discovery iAtMedia, w Gazecie Wyborczej i jej 8 regionalnych mutacjach oraz wbezpłatnym dzienniku Metro. Reklamy w internecie pojawią się wportalach: onet.pl, wp.pl., o2.pl, interia.pl. Ponadto kampanięwspierają akcje BTL w placówkach.
Bank kieruje swój przekaz do mieszkańców dużych miast w wieku25-45 lat, z przychodami co najmniej 2000 zł miesięcznie.
Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bankpracuje od roku. Spot wyprodukował, współpracujący z bankiem Nordeaprzy poprzednich kampaniach reklamowych, dom produkcyjny PapayaFilms. Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowałainteraktywna agencja Genero.
Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie MediaContacts.
NORDEA SPEKTRUM
cel kampanii: zachęcenie nowych Klientów do otwarcia kontaosobistego w banku oraz promocja elektronicznych kanałów dostępu
klient: Nordea Bank Polska
agencja: Hand Made
przedstawiciel klienta: Sławomir Ronkowski
przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz
dyrektor artystyczny: Grzegorz Karwala, Karolina Piwowarczyk
copywriter: Radek Jakubiak, Joanna Wierzbiak
dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk
account: Joanna Pająk
reżyser: Piotr Rzepliński
dom mediowy: MPG
dom produkcyjny: Papaya Films
postprodukcja/ 3D: Badi Badi
media: tv (TVN 24, pakiet AtMedia, pakiet Discovery), prasa(Gazeta Wyborcza, Metro), internet (onet.pl, wp.pl., 02.pl,interia.pl.)
czas trwania: 29.08.2008 - 30.09.2008
Dołącz do dyskusji: Jesienna ofensywa banku Nordea