Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski
Jarosław Skorupa został nowym dyrektorem biura reklamy firmy Fratria, która wydaje m.in. tygodnik „W Sieci” i serwisy Grupy wPolityce.pl. Z wydawnictwa odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski.
Na stanowisku dyrektora biura reklamy Fratrii Jarosław Skorupa zastąpił Karola Skorupskiego i jego zastępcę Marcina Ośmiałowskiego. Skorupski do wydawnictwa przyszedł wiosną ub.r. Przedtem przez ponad trzy lata był dyrektorem sprzedaży w Grupie Allegro. Marcin Ośmiałowski przed dołączeniem do Fratrii też przez ponad trzy lata pracował w Grupie Allegro - jako dyrektor w biurze reklamy.
Nie udało nam się ustalić obecnych planów zawodowych Karola Skorupskiego i Marcina Ośmiałowskiego.
Jarosław Skorupa od połowy ub.r. jest współwłaścicielem i członkiem zarządu agencji interaktywnej 3Digits. Pełni w niej również funkcję business development directora. Wcześniej, w latach 2011-2015, pracował w biurze reklamy PMPG Polskie Media. Zawodowo związany był również z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, „Rzeczpospolitą” i „Pulsem Biznesu”.
Skorupa zrezygnował z pracy w 3Digits, natomiast wciąż jest współwłaścicielem tej firmy.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski