Jarosław Dobrowolski: z Isobar Polska do Laboratorium EE
Jarosław Dobrowolski dołączył do działu UX badawczo-rozwojowej firmy technologicznej Laboratorium EE. Poprzednio pracował w Isobar Polska, a wcześniej m.in. w K2, OS3 i MRM Worldwide.
Dobrowolski odpowiada za projektowanie produktów i usług cyfrowych. Spółka zajmuje się przygotowywaniem m.in. narzędzi do nowoczesnego dziennikarstwa internetowego, rozwiązań cyfrowych dla seniorów i testowanie bezpieczeństwa danych w sieci.
Jarosław Dobrowolski od maja 2015 roku związany był z Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Poland), najpierw jako architecture team leader, a następnie szef działu user experience.
W swojej karierze pracował także w firmach MRM (ponad 2 lata), OS3 (półtora roku), K2 (prawie 3 lata). Karierę rozpoczynał jako architekt informacji w Argonauts, będącej częścią agencji Grey Worldwide Grey Worldwide.
Ma na swoim koncie projekty dla takich firm i marek jak m.in. Jeronimo Martins, Vectra, McDonalds, Play, T-Mobile.pl, Carrefour.pl, PZU, PKO BP, Centrum Nauki Kopernik, Volkswagen, IKEA i Heineken.
Dobrowolski z wykształcenia jest bibliotekarzem.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Dobrowolski: z Isobar Polska do Laboratorium EE