Jakub Przygoński ambasadorem kampanii "Elektromobilność - zielone światło dla klimatu"
Wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. „Elektromobilność – zielone światło dla klimatu” realizowana we współpracy Fundacji Czyste Powietrze, Fundacji Pozytywnych Idei (organizatorów Szczytu Klimatycznego TOGETAIR) z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Celem kampanii jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.
Jej ambasadorem został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, były motocyklista, członek zespołu Orlen Team. Uczestnik rajdów w Dakarze, wielokrotny Wicemistrz Świata Cross-Country FIM, Mistrz Polski w driftingu (2015 i 2017). Jako ekspert współprowadzi w newonce.radio autorską audycję o motosporcie – „Jedźmy gdzieś”.
Jakub Przygoński wystąpił w promocyjnych spotach telewizyjnych i radiowych, emitowanych w grudniu i styczniu w mediach masowych oraz na portalach społecznościowych.
Współpraca ze znanym kierowcą rajdowym i ekspertem w dziedzinie motoryzacji ma wzmocnić pozytywny przekaz zakupu auta elektrycznego, który faktycznie przekłada się na poprawę jakości powietrza.
– Program i kampania edukacyjna pokazują realne korzyści, jakie każdy z nas może uzyskać dzięki zakupowi samochodu elektrycznego już dziś. To tańsze podróżowanie, wygoda prowadzenia, a także bycie nowoczesnym i pro-eko. Nie ma już dziś żadnych wątpliwości, że “elektryki” są przyszłością motoryzacji, ale wiele osób uważa, że jest jeszcze za wcześnie na odstawienie auta spalinowego. Nasza kampania rozwiewa te wątpliwości i mity. Podkreśla, że e-samochody są coraz bardziej dostępne, ich zasięgi dają możliwość komfortowego podróżowania, sieć szybkich ładowarek obejmuje już cały kraj, a dopłaty do zakupu są dodatkową, przekładającą się na konkretne złotówki zachętą – komentuje Agata Śmieja, prezes Fundacji Czyste Powietrze oraz pomysłodawczyni i organizatorka Szczytu Klimatycznego TOGETAIR
W ramach kampanii zostanie przygotowany sześcioodcinkowy program utrzymany w stylistyce docu-reality, emitowany na YouTube i w mediach społecznościowych. W każdym z odcinków wybrany gość specjalny doświadczy użytkowania innego auta elektrycznego. Dużą rolę odegra głos lektora, który z offu będzie komentował zadania i wyzwania, jakie stoją przed bohaterami.
Dodatkowo realizowany będzie również ranking TOP 10 najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w Polsce przyjaznych elektromobilności i zaangażowanych w rozwój zeromisyjnego transportu. Do udziału w nim będzie mogła zgłosić się każda organizacja, która ma w swojej flocie samochody w pełni elektryczne lub hybrydy PHEV oraz stosuje rozwiązania elektromobilne w codziennej działalności biznesowej.
Kampania obejmuje telewizję, radio i internet.Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja CreativeHarder.
Dołącz do dyskusji: Jakub Przygoński ambasadorem kampanii "Elektromobilność - zielone światło dla klimatu"