Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe
Jakub Bieńkowski objął stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio pracował w domu mediowym Value Media (GroupOne).

Bieńkowski będzie zajmował najwyższe stanowisko w grupie, jeśli chodzi o zarządzanie i rozwój transformacji digital zarówno w domu mediowym MullenLowe MediaHub jak i agencji reklamowej MullenLowe Warsaw. Na stanowisku group chief digital officer będzie raportował bezpośrednio do zarządu firmy.
Do obowiązków Jakuba Bieńkowskiego należy wsparcie klientów w zakresie budowania kompleksowych rozwiązań digital, jak również restrukturyzacja i budowanie zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.
Przez ostatnie 12 lat Jakub Bieńkowski pracował w domu mediowym Value Media, piastując w nim w ostatnim okresie funkcję chief operations oficera.
W swojej karierze zawodowej Bieńkowski pracował dla największych reklamodawców na rynku : PKO BP, L’oreal, IBM, Asus czy Lenovo.
Dołącz do dyskusji: Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe