Jak dzieci wydoroślały dla TUI (wideo making of)
Jak przygotowano ostatnie reklamy TUI Poland, w których rodzinne wakacje zachwalają „dorosłe” dzieci? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.
W prowadzonej pod koniec ub.r. kampanii TUI Poland kilkoro dzieci wcieliło się w rolę dorosłych, na poważnie omawiając zalety rodzinnych wakacji oferowanych przez tę firmę. Akcja - promująca ofertę first minute - oprócz telewizji obejmowała radio i internet.
Spot na potrzeby kampanii nakręcono podczas jednego z ciepłych, listopadowych weekendów w podwarszawskich Włochach. Reżyserem i autorem zdjęć do filmu jest Piotr Janowski, a za całą realizację odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.
Koncepcją kreatywną i realizacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a media kupił dom mediowy MediaVest.
Case study
Dołącz do dyskusji: Jak dzieci wydoroślały dla TUI (wideo making of)