Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba awansowali w agencji VML Poland
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dotychczas zajmujący stanowisko creative group heads awansowali na stanowiska associate creative directors w agencji VML Poland.
Obejmując stanowiska associate creative directors, Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do do grona, w którym są już Karolina Kałużna, Piotr Cedzyński i Tomek Szkodziński.
Wcześniej obaj byli odpowiedzialni za zarządzanie jedną z pięciu grup kreatywnych VML Poland i pracę dla marek Lidl, Samsung i innych. Od teraz odpowiadają również za współtworzenie wizji działu kreacji, wewnętrzne procesy i narzędzia.
Jacek Stefanowicz do VML Poland dołączył na początku 2013 roku. Najpierw był junior copywriterem, potem pełnił funkcję creative, a od maja ub.r. pracował jako creative group head. Piotr Szkałuba w VML pracuje od maja 2015 roku, najpierw jako art director, a od roku jako creative group head. Do agencji przeszedł z K2 Internet, gdzie był senior graphic designerem.
Dołącz do dyskusji: Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba awansowali w agencji VML Poland