Jacek Karolak w interaktywnym Starcomie
Od sierpnia w Starcomie ruszył wyodrębniony dział interaktywny, na którego czele stanął Jacek Karolak.
Nowy szef interaktywny Starcomu związany był w ostatnich latach z Magic Group (eLoyalty Director), portalem Arena.pl (menedżer ds rozwoju) i miesięcznikiem "Modern Marketing". Szlify w tradycyjnym marketingu zdobywał w dziale doradztwa Ernst & Young oraz w Master Foods Polska.
Starcom zdobył także w wyniku wygranych przetargow trzech nowych klientów w zakresie planowania i zakupu mediów: Bonduelle (przetwory warzywne), Ferax (marka Gatta, rajstopy damskie), Medort (marka Memo, buty ortopedyczne) oraz Komfort (wykładziny i panele podłogowe), którego obsługe mediowa powierzyła Starcomowi agencja kreatywna DCS ze Szczecina.
Dołącz do dyskusji: Jacek Karolak w interaktywnym Starcomie