Jacek Brzeziński head of content w Business Edge
Jacek Brzeziński objął nowe stanowisko head of content w agencji Business Edge.
Do zadań Brzezińskiego należy utworzenie merytorycznego zespołu, który odpowie na rosnące zapotrzebowanie klientów firmy na wyspecjalizowane materiały wspierające sprzedaż, marketing i działy HR.
Ostatnio w Sieci Badawczej Łukasiewicz
Jacek Brzeziński związany był z Business Edge w latach 2016-2020. Dla klientów agencji współtworzył strategie komunikacyjne oraz raporty, ebooki, scenariusze krótkich wideo, teksty na strony www i do czasopism drukowanych oraz wiele innych form treści. Prowadził program social sellingowy i doradzał w zakresie doboru taktyk marketingowych B2B w internecie.
Przez ostatni rok pracował w Sieci Badawczej Łukasiewicz, gdzie zajmował się cyfrowym marketingiem produktowym. Wcześniej przez wiele lat był związany z tytułami prasy komputerowej.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i University of London.
Dołącz do dyskusji: Jacek Brzeziński head of content w Business Edge
Przeczytaj uważnie. Gość robił wszystko. Stara dobra redaktorska szkoła :)