Pracownicy w roli szczęśliwej rodziny reklamują Isover (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Isover pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami są pracownicy firmy, którzy wcielili się w rolę szczęśliwej rodziny. Koncepcję kampanii wraz z motywem przewodnim opracował zespół marketingu Isover.
Firma Isover, producent wełny mineralnej, w kampanii pod hasłem „Dom pełen ciepła” chce umocnić pozytywne skojarzenia z marką, bazując na pozytywnych emocjach jak radość czy rodzinne ciepło, a z drugiej strony nawiązać do korzyści, jakie dają klientom produkty Isover.
Kampania „Dom pełen ciepła” przedstawia szczęśliwą rodzinę, uchwyconą przy wspólnej, radosnej zabawie w ich ciepłym i bezpiecznym domu. W role bohaterów wcielili się inżynierowie marki Isover. Animacja z rozwijającą się rolką wełny, pokazuje, że do budowy tego domu wykorzystano energooszczędną wełnę szklaną.
Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej o szerokim zasięgu będzie prowadzona do 30 czerwca br. Dodatkowe działania mediowe obejmują reklamy w prasie branżowej i ogólnopolskiej, internecie, w tym w mediach społecznościowych, na megaboardach oraz materiały promocyjne w punktach handlowych.
Koncepcję spotu, plan kampanii oraz hasło reklamowe przygotował zespół marketingu Isover. Za realizację spotu odpowiadała firma MBT Production, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Również w ubiegłorocznych działaniach reklamowych marki Isover bohaterami byli pracownicy tej firmy.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy w roli szczęśliwej rodziny reklamują Isover (wideo)