IQ Marketing dla marki Flora pro.activ
10 marca 2006 roku rozpoczęła się II Ogólnopolska Akcja Zapobiegania Chorobom Serca prowadzona przez Unilever Polska S.A., dla marki Flora pro.activ.
Głównym elementem akcji jest organizacja Centrów Badań, zlokalizowanych we wszystkich sieciach handlowych w całej Polsce. Tegorocznej edycji akcji towarzyszy hasło: „Rusz za głosem serca! Cholesterol – cichy wróg!”.
Za opracowanie koncepcji, realizację akcji oraz kreację materiałów POS odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
Osoby kupujące produkt marki Flora pro.activ, zostają zaproszone do Centrów Badań Flory pro.activ, gdzie pielęgniarki przeprowadzają diagnostyczne badania podstawowych czynników ryzyka chorób serca. W Centrach Badań Flory pro.activ można zmierzyć poziom cholesterolu we krwi, ciśnienie tętnicze, a także wyliczyć wskaźnik BMI (Body Mass Index – indeks masy ciała). Te dane pozwolą uzyskać informacje na temat ogólnej kondycji układu krążenia. Przebadane osoby otrzymują specjalna ulotkę z „Poradami od serca” z informacjami o diecie pomagającej utrzymać prawidłowy poziom cholesterolu.
II Ogólnopolska Akcja Zapobiegania Chorobom Serca będzie prowadzona przez 9 kolejnych weekendów we wszystkich sieciach handlowych w Polsce i potrwa do 7 maja 2006 r. Komunikację działań na terenie hal sklepowych wspierają liczne materiały POS oraz ulotki z zaproszeniem na badania rozdawane przez hostessy.
Organizatorzy II Ogólnopolskiej Akcji Zapobiegania Chorobom Serca stawiają sobie za cel promowanie zachowań prozdrowotnych mających ograniczyć ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia oraz zwiększyć codzienną troskę o serce. Przedsięwzięcie ma na celu zwrócenie uwagi Polaków na to, że opiekę nad sercem należy rozpocząć jak najwcześniej oraz utrwalenie wizerunku Flory pro.activ jako eksperta w sprawach zdrowego serca. Do grupy docelowej marki Flora pro.activ, należą osoby aktywne zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej, o ustabilizowanej pozycji zawodowej, dla których troska o zdrowe serce to jeden z najważniejszych aspektów życia.
W ramach komunikacji akcji agencja IQ Marketing przygotowała akcje z udziałem hostess, kreację materiałów POS oraz gabinetu Centrum Badań Flory pro.activ. Agencja była odpowiedzialna również za koncepcję i realizację I Ogólnopolskiej Akcji Zapobiegania Chorobom Serca, która odbyła się w IV kwartale ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla marki Flora pro.activ