Interaktywne reality show w Bebo
Serwis społecznościowy Bebo uruchamia we współpracy z producentem programów telewizyjnych Endemol (m.in. Big Brother) własne reality show.
Program nosi nazwę 'The Gap Year'. Uczestniczyć w nim będzie sześciu studentów z różnych anglojęzycznych państw, którzy przez pół roku będą podróżować po świecie - informuje serwis Mediaweek.
Terminem "gap year" określa się okres przerwy między szkołą średnią a wyższą uczelnią, w trakcie którego przyszli studenci zazwyczaj wyjeżdżają aby zwiedzać świat. Z tego też względu Bebo kieruje swój program głównie do użytkowników w wieku od 16 do 24 lat.
W serwisie co tydzień będzie można obejrzeć półgodzinne odcinki reality show. Uczestnicy 'The Gap Year" będą też mieli swoje własne profile w Bebo, z poziomu których widzowie uzyskają dostęp do wideoblogów, ankiet, map, zdjęć i innych interaktywnych funkcji. Sami widzowie zadecydują też za pośrednictwem sondaży, w jakie miejsca świata będą podróżować bohaterowie programu.
Castingi odbędą się w grudniu. Użytkownicy Bebo sami wybiorą jego uczestników, którymi będą trzy młode kobiety i trzech młodych mężczyzn. Po jednym swoim reprezentancie będą miały Wielka Brytania, Irlandia, Nowa Zelandia, Australia, Kanada oraz USA. Realizacja 'The Gap Year' potrwa od stycznia do czerwca przyszłego roku.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Interaktywne reality show w Bebo