Influencerzy zrelacjonują zimowe igrzyska olimpijskie. Eurosport udostępni treści na Snapchata
Z okazji „100 dni do igrzysk” Discovery Communications i Eurosport ogłosiły, jak zamierzają transmitować Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pyeongchangu. Nadawcy pokażą m.in. studio „Eurosport Cube” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, a influencerzy będą tworzyć treści do mediów społecznościowych.
Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich (organizowanych w latach 2018-2024) na terytorium 50 krajów Europy (oprócz Francji w latach 2018-2020 oraz Rosji). Koncern zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.
Kibice Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 będą mieli dostęp do ponad 4000 godzin programów olimpijskich i relacji ze 100 wydarzeń, w tym 900 godzin transmisji na żywo. Interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań - online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do internetu. Użytkownicy aplikacji Eurosport Player dostosują transmisję z igrzysk do swoich potrzeb.
W Pjongczangu powstanie dedykowane platformom cyfrowym studio Eurosportu, w którym najważniejsi influencerzy Europy będą współpracować z dziennikarzami, aby tworzyć treści do mediów społecznościowych. Nadawca ogłosił współpracę z koncernem Snap Inc, właścicielem Snapchata. W trakcie igrzysk, użytkownicy Snapchata w Europie dostaną dostęp do treści pokazujących największą sportową imprezę roku „od kuchni”.
Nowością będzie także „Eurosport Cube”, czyli zlokalizowane w Pjongczangu studio wykorzystujące możliwości rozszerzonej rzeczywistości. Eurosport przygotuje także dla widzów sto krótkich filmów, które przybliżą im wszystkie dyscypliny zimowe.
W trakcie igrzysk kibice Eurosportu będą mieli dostęp do ponad 150 ekspertów i olimpijczyków, którzy będą relacjonować na żywo zmagania sportowców.
W listopadzie startuje nowa kampania „Make It Yours”, która zachęci fanów igrzysk do wybierania, co, gdzie i kiedy będą oglądać. Hymnem kampanii jest współczesna aranżacja przeboju grupy Queen „I Want It All” w wykonaniu Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej.
Dołącz do dyskusji: Influencerzy zrelacjonują zimowe igrzyska olimpijskie. Eurosport udostępni treści na Snapchata