Test obiadu z rodzicami i stół „stół na co dzień i od święta” w reklamach IKEA (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii sieci sklepów meblarskich IKEA reklamowana jest oferta promocyjna dla członków IKEA Family. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają VMLY&R Poland, Garden of Words i Wavemaker.
W jednym ze spotów prezentowana jest zastawa stołowa Dinera. Natomiast w drugim para narzeczonych przygotowuje się, z użyciem kartonowych modeli, do pierwszego obiadu, na którym chłopak pozna rodziców dziewczyny. Przy okazji pokazywane są garnek oraz meble i zastawa stołowa.
Obie reklamy informują o promocji dla uczestników klubu IKEA Family, w ramach której o 15 proc. obniżono cenę wszystkich akcesoriów do gotowania i jedzenia. Taka oferta będzie obowiązywała do 2 stycznia.
Działania reklamowe IKEA obejmują m.in. telewizję i internet. Od września br. hasłem głównym marki jest „Czym Tobie się odwdzięczy?”, które zastąpiło poprzedni slogan „Niech żyje dom!”.
Za obsługę reklamową IKEA w Polsce odpowiadają VMLY&R Poland (kreacja i strategia), Wavemaker (zakup mediów) oraz Garden of Words (komunikacja PR). Spot o przygotowaniach do obiadu z rodzicami przygotowała agencjach Adrebellion.
Dołącz do dyskusji: Test obiadu z rodzicami i stół „stół na co dzień i od święta” w reklamach IKEA (wideo)