IKEA pokazuje w reklamach domy swoich klientów
Sieć sklepów IKEA rusza z nową kampanią pod hasłem "Odkryj dom na nowo". Pokazuje w niej, jak mieszkają ludzie z całego świata, także z Polski.
IKEA prowadzi kampanię pod hasłem „Odkryj dom na nowo”, którą inspiruje do tego, żeby zmieniać i inwestować w domową przestrzeń, aby odnaleźć w niej oazę oraz miejsce do realizowania pasji.
Swoją historię opisało ponad 60 ludzi z różnych zakątków świata, którzy podzielili się własnymi domowymi rytuałami i zwyczajami.
Wśród nich są też Polacy. David mieszka w Warszawie, a w każdą środę urządza wieczór filmowy o konkretnej tematyce i zaprasza przyjaciół, aby wspólnie gotować oraz oglądać film. Ania jest makijażystką w filmie i reklamie, a także DJ-ką, która organizuje imprezy taneczne w swoim mieszkaniu. Alicja i Dawid to kreatywna para, rysująca i tworząca sztukę cyfrową, z której powstają wielkie murale w stolicy. Ola jest zapaloną fanką roślin i muzyki metalowej. W miejscu, w którym mieszka, nie ma drzew, więc wprowadziła naturę do swojego wnętrza. Z kolei opowieść Dominika to historia o przemianie i wolności, a Ewy o byciu kolekcjonerką i opiekunką uszkodzonych rzeźb oraz zabytkowych zestawów do kawy. Natomiast Jarmiła z ciepłem i gościnnością prowadzi miejsce, w którym potrawy oraz kultury z bliska i daleka stają się doskonałą receptą na radość i przynależność. Zuzanna niedawno wróciła do Polski po wielu latach spędzonych za granicą. Właśnie otrzymała klucze do swojego wymarzonego mieszkania w Warszawie, miejsca, które mogła wreszcie nazwać domem. Kiedy wybuchła wojna w Ukrainie, zamiast tego ofiarowała swoje nowe mieszkanie wielodzietnej rodzinie uciekającej z Ukrainy.
Osiem różnych historii
Polskie filmy z tymi bohaterami posłużyły do stworzenia kampanii „Odkryj dom na nowo”. Ich opowieści o zwykłych i niezwykłych sytuacjach z ich życia przeplatają się z obrazami wnętrz mieszkań. Nagrania wideo z ich niewystylizowanych, prawdziwych wnętrz to wycinek tego, jak mieszkamy i co jest dla nas ważne. IKEA proponuje dla każdej z opisanych sytuacji rozwiązania produktowe tak, aby widzowie, którzy odnajdują swoje pasje w opowieściach bohaterów mogli zainspirować się do wyposażenia swojej własnej przestrzeni.
W ramach projektu powstało 8 pakietów wideo oraz serie portretów i zdjęcia wnętrz. Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca br. , natomiast materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube marki: IKEA Polska.
Za produkcję i nadzór kreatywny odpowiada agencja VMLY&R. Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc.
Dołącz do dyskusji: IKEA pokazuje w reklamach domy swoich klientów