Idea jednym z partnerów nowatorskiej loterii w TVN
Będzie to największa loteria, jaka kiedykolwiek miała miejsce w Polsce i towarzyszyć jej będzie interaktywna multimedialna kampania marketingowa. Kampania oparta jest na unikalnym urządzeniu określanym mianem "Kropek", który zostanie wprowadzony na rynek polski jako postać z filmu rysunkowego (tzw. Cartoon character).
Kampania opiera się na zaawansowanym technologicznie urządzeniu "Kropek", który zawiera specjalny wysoko światłoczuły film absorbujący fale wytwarzane przez odbiornik telewizyjny podczas emisji programów telewizyjnych ( w przypadku polskiej edycji kampanii - będą to specjalne programy promowane przez stację TVN. Zwiastun medialny pojawił się 21 września br., po czym nastąpi właściwa 6 tygodniowa intensywna akcja promocyjna na antenie TVN. Będzie ona wsparta zakrojoną na szeroką skalę kampanią prasową w Super Expresie.
Inne
Dołącz do dyskusji: Idea jednym z partnerów nowatorskiej loterii w TVN