Idące stopy w świątecznej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
Sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportowa rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Pokazano w niej dosłownie kroki przybliżające ludzi do świąt. Firma przy realizacji działań reklamowych pracowała z firmami K2, OTO Film i MullenLowe MediaHub.
Autorzy reklamy postanowili dosłownie pokazać kroki, które przybliżają ludzi do świąt. Dlatego w spotach reklamowych można zobaczyć stopy różnych osób, które idą do przodu i prezentują szeroką ofertę produktów sklepów pod choinkę.
Kampania świąteczna Decathlonu obejmuje sześć spotów telewizyjnych, w których pojawiają się produkty ze sklepowych półek przedstawione w kilkunastu krokach. Każdy krok to inna stopa, w innym obuwiu i reprezentująca inny typ sportu. Im dłużej trwa spot, tym robi się bardziej zimowo. 15- i 30-sekundowe spoty zostały zmontowane w formie teledysków.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja K2, za produkcję spotów OTO Film, a za zakup mediów Mullen Lowe Media Hub. Kampania potrwa do 24 grudnia.
Dołącz do dyskusji: Idące stopy w świątecznej kampanii sklepów Decathlon (wideo)