Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus
Po 33 latach logo Sanyo zniknie ze słynnej ściany reklamowej na placu Piccadilly Circus w Londynie. Zastąpi je Hyundai.
Nieoficjalnie wiadomo, że Hyundai będzie płacił za możliwość wyświetlania swojej reklamy około 2 miliony funtów rocznie. Będzie to pierwsza zmiana od 1994 roku, kiedy Panasonica zastąpił Samsung.
Reklamowa ściana na Piccadilly Circus jest jedną z najbardziej znanych tego typu przestrzeni na świecie. Promują się na niej takie marki jak Coca-Cola, TDK, czy McDonald's, a w ciągu roku jest ona mijana przez ponad 34 miliony ludzi.
Reklama Hyundaia ma pojawić się na ścianie tej jesieni. Firma wymieni używaną przez Sanyo reklamę neonową (ostatnia tego typu na ścianie) na ekran LED.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus