SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hypermedia Isobar będzie promować Gillette w Europie Centralnej

Agencja Hypermedia Isobar wygrała przetarg na obsługę tegorocznych działań reklamowych marki Gillette (Procter & Gamble). Współpraca obejmuje całą Europę Centralną, w tym Polskę.

Hypermedia Isobar przygotowała dla Gillette plan kampanii łączące internet i media offline’owe.

Agencja i Procter & Gamble, właściciel marki Gillette, nie podają na razie więcej informacji o tej akcji.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia Isobar będzie promować Gillette w Europie Centralnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl