Hubert Urbański w kolejnej odsłonie reklamy Rankomat
Porównywarka ubezpieczeń Rankomat wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie Hubert Urbański, ambasador marki, po raz kolejny przekonuje klientów, że mogą liczyć na Rankomat.
W najnowszej reklamie spotykamy ojca odbierającego swoją córkę ze szkoły, który podczas próby rozwiązania zadania domowego, przypomina sobie o konieczności ubezpieczenia samochodu. Zarówno w jednym, jak i w drugim, ostatecznie pomaga mu Hubert Urbański.
- W natłoku codziennych zadań łatwo zapomnieć o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym, którego wybór może być czasochłonny i często bywa także skomplikowany. Dlatego jesteśmy blisko naszych Klientów, aby maksymalnie uprościć im ten proces. Dzięki transparentności i szerokiej gamie usług nasz klient może w kilka minut porównać i kupić online idealnie dopasowaną do swoich potrzeb polisę. Ponadto płatność, może być rozłożona na wygodne raty. – komentuje Michał Gołota, brand manager Rankomat.
Kampania obejmuje telewizję, online i działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 14 lutego Spot jest dostępny także na kanale YouTube porównywarki.
Zobacz: Youtuberzy motoryzacyjni reklamują Rankomat (wideo)
To już drugi spot uruchomionej pod koniec 2021 roku platformy komunikacyjnej.
Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker i domem produkcyjnym Papaya.
Dołącz do dyskusji: Hubert Urbański w kolejnej odsłonie reklamy Rankomat