Hodak i Kukon rapują w nowej kampanii T-Mobile
Rusza nowa kampania T-Mobile, promująca ofertę dodatkowego internetu. Do akcji zaproszono raperów młodego pokolenia - Hodaka i Kukona.
W ramach najnowszej kampanii T-Mobile na kartę użytkownicy będą mieli okazję posłuchać fragmentu utworu składanego na bieżąco przez dwóch raperów młodego pokolenia – Kukona i Hodaka. Artyści stworzyli utwór o tym, co teraz jest dla nich najistotniejsze.
Zobacz: T-Mobile oferuje klientom możliwość doliczania mikropłatności do rachunku
W naszym najnowszym spocie przedstawiciele świata rapu tworzą razem utwór, wers po wersie. Mogą działać bez ograniczeń, ponieważ w dowolnym momencie łączą się online, by przekazać sobie aktualne pomysły na dalszą część utworu.
Kampania będzie prezentowana w trzech kanałach – telewizji, internecie oraz outdoorowo.
T-Mobile oferuje rok internetu za darmo
Kampania promuje ofertę „Rok Internetu za darmo” z 1200 dodatkowymi GB przez rok w prezencie w T Mobile na kartę. Propozycja dostępna w taryfie GO! zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów T-Mobile na kartę, w zależności od wyboru jednego z dwóch wariantów oferty „Bez limitów” – Bez limitu L lub XL, pozwala na zgromadzenie łącznie aż 1560 GB lub 1680 GB, z którymi można swobodnie działać przez 365 dni.
Spot został wyreżyserowany przez Piotra Matejkowskiego, autora wielu reklam oraz teledysków dla artystów takich jak Kamp! czy PRO8L3M.
Zobacz: Deutsche Telekom ujednolica globalny branding i modyfikuje logo T-Mobile
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Z kolei opiekę nad Kukonem sprawuje agencje OUTRAGE. Hodaka reprezentuje agencja UMG for Brands Poland.
Dołącz do dyskusji: Hodak i Kukon rapują w nowej kampanii T-Mobile