Hitwise: wzrost odwiedzin internetowych sklepów
W przypadający tydzień temu dzień Święta Dziękczynienia, amerykańskie sklepy internetowe zanotowały 20-procentowy wzrost odwiedzin, w porównaniu z analogicznym dniem zeszłego roku.
Następny dzień, określany w USA jako "Black Friday", przyniósł wzrost o 16 procent - informuje serwis Media Life, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
W ubiegły czwartek najchętniej odwiedzanymi amerykańskimi sklepami internetowymi były kolejno: Walmart.com, BestBuy.com, CircuitCity.com, Amazon.com oraz Target.com. Następnego dnia kolejność była nieco inna: Walmart.com, Amazon.com, BestBuy.com, Target.com oraz CircuitCity.com.
Jeszcze wyższy wzrost odwiedzin sklepów online - o 26 procent - firma Hitwise odnotowała w poniedziałek, określany za oceanem jako 'Cyber Monday' (tego dnia oficjalnie rozpoczyna się sezon świątecznych zakupów online w USA). Najczęściej poszukiwanymi produktami były konsole do gier wideo Nintendo Wii oraz systemy nawigacji GPS. Z kolei najchętniej w tym dniu odwiedzanym sklepem online był tym razem Amazon.com, który wyprzedził Walmart.com, Target.com, BestBuy.com oraz CircuitCity.com.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Hitwise: wzrost odwiedzin internetowych sklepów