Kanał History z odświeżoną identyfikacją wizualną
W środę, 29 marca na antenie kanału History zadebiutuje odświeżony logotyp oraz identyfikacja wizualna - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiana obejmie wszystkie rynki w regionie EMEA, w tym Polskę.
Nowa identyfikacja wizualna łączy dwie wersje litery H, gdzie jeden znak ukryty jest wewnątrz drugiego. Jak informuje nas nadawca „symbolizuje to ideę odkrywania prawdziwej historii, która kryje się pod powierzchnią”.
- Ukłonem w stronę dziedzictwa marki jest zewnętrzne H, które nawiązuje do przeszłości, jednocześnie obejmując nowoczesne akcenty, a smukłe linie wewnątrz H stanowią podstawę nowej identyfikacji, która wykorzystywać będzie szybkie animacje, żywe obrazy i energiczne ruchy - opisuje A+E Networks.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Odświeżony wygląd i identyfikacja wizualna kanału History w regionie EMEA jest częścią globalnej zmiany, którą rozpoczęto się od A+E Networks w USA, a następnie wprowadzono na całym świecie.
- Mieszanka wielu programów, które są przystępne, wciągające, informacyjne i zabawne, to zwycięska kombinacja, która rezonuje z naszymi widzami od lat. Unowocześnienie wyglądu i stylu kanału z pewnością pomoże wznieść markę do kolejnych etapów międzynarodowego sukcesu - komentuje Heather Jones, chief creative officer EMEA i general manager w A+E Networks EMEA.
W Wielkiej Brytanii marka znana jako Sky History będzie kontynuować swoje obecne logo i identyfikację wizualną. We Włoszech odświeżenie zostanie wprowadzone w czerwcu br. W kanale History 2 odświeżenie identyfikacji wizualnej zaplanowane jest na maj 2024 roku w całym regionie EMEA.
- Nowe logo kanału History Channel stanowi połączenie naszej historii oraz nowoczesnych trendów wizualnych, które widzowie będą mogli oglądać w oprawie kanału. Cieszymy się, że w Polsce zmiana ta towarzyszy premierze najnowszego sezonu naszego programu „Złoto Bałtyku”, dzięki czemu wielu wielbicieli naszej stacji zapozna się z odświeżeniem wizualnej strony telewizji History - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kubiak, dyrektorka ds. lokalnych produkcji i kreacji A+E Networks.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2022 roku udział History wyniósł 0,29 proc.
Dołącz do dyskusji: Kanał History z odświeżoną identyfikacją wizualną