Heyah z nową ofertą. Nielimitowane rozmowy i 20 GB internetu w cenie 19,99 miesięcznie
Marka Heyah wprowadziła odświeżoną ofertę Heyah 01. W ramach subskrypcji kosztującej 19,99 złotych miesięcznie użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci oraz limit 20 GB do korzystania z internetu. W ramach promocji za pierwszy miesiąc korzystania z oferty płaci się złotówkę, wprowadzeniu nowej Heyah 01 towarzyszy kampania reklamowa z tańczącym robotem w roli głównej.
Należąca do T-Mobile Polska marka Heyah wprowadziła odświeżoną ofertę Heyah 01 funkcjonującą w formie subskrypcji. Po zakupie usługi opłata za każdy miesiąc korzystania z oferty jest automatycznie pobierana za pośrednictwem podpiętej karty płatniczej użytkownika.
Nielimitowane rozmowy i 20 GB za 19,99 złotych
W ramach nowej Heyah 01 użytkownik w cenie 19,99 zł miesięcznie otrzymuje nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne zarówno w Polsce, jak i na terenie Unii Europejskiej.
Czytaj także: T-Mobile musi przyznać w Polsacie, że informacje w reklamach pożyczki były nieczytelne
Podobny brak ograniczeń jak w wypadku połączeń głosowych jest proponowany także przy wysyłaniu wiadomości SMS i MMS. Poza tym użytkownik Heyah 01 otrzymuje miesięcznie limit 20 GB na połączenia z internetem w kraju, w wypadku UE limit wynosi 2,39 GB.
Nowa oferta Heyah 01 jest kierowana zarówno do obecnych, jak i nowych użytkowników Heyah. W ramach promocji przez pierwszy miesiąc korzystania z usługi pobierana jest opłata w wysokości 1 zł.
Operator wyjaśnia, że subskrypcja Heyah 01 aktywuje się automatycznie, co oznacza że klienci nie muszą nic instalować, by ją uruchomić. Z kolei aby móc nią łatwo zarządzać, sprawdzać faktury, zmieniać podpiętą kartę płatniczą itd. wystarczy zainstalować aplikację „Moja Heyah” i tam wprowadzać niezbędne zmiany.
Robot reklamuje Heyah 01
Odświeżonej ofercie Heyah 01 towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz w internecie. Obok samej usługi jej głównym bohaterem jest robot tańczący w rytm utworu „Sprężynka” autorstwa DJ Hazela.
Czytaj także: T-Mobile: nowe taryfy abonamentowe z 5G, ceny od 65 do 120 zł miesięcznie
Kampanię reklamową przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R, która jednocześnie przygotowała działania reklamowe w internecie.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kampanię sprzedażową w internecie odpowiada agencja Performics.
Z kolei materiały BTL przygotowała agencja Digitas.
W ub.r. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 1,1 proc. do 6,456 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL. z 1,645 do 1,678 mld zł. Liczba klientów telekomu zwiększyła się o 244 tys. do 11,2 mln. Z internetu światłowodowego korzysta już 30,5 tys. użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Heyah z nową ofertą. Nielimitowane rozmowy i 20 GB internetu w cenie 19,99 miesięcznie
moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie:
Www.bzykanki.pl
__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __
Wyszukaj mnie po niku: Maggda-x napisz do mnie lub
zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.