Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką
Heinz Ketchup znalazł się na czele najnowszego rankingu najbardziejwartościowych marek opracowanego przez Harris Interactive.
Firma badawcza poprosiła ponad 20 tysięcy respondentów oocenienie ponad tysiąca marek w sześciu wymiarach (m.in. zażyłość,jakość, zaufanie) - informuje serwis Marketing Charts.
Za Heinz Ketchup, w pierwszej dziesiątce znalazły się marki:M&M Plain Chocolate Candy, Hershey's Milk Chocolate Candy Bars,Hershey's Kisses, Duracell Batteries, Cheerios, Discovery Channel,Kratf Foods, Kleenex Facial Tissues oraz Neosporin Ointment.
Badanie klasyfikowało również marki w różnych kategoriach.Przykładowo w motoryzacji triumfowała Toyota, w elektronicetelewizory firmy Sony, w usługach finansowych Visa, a woprogramowaniu komputerowym Microsoft.
źródło: Marketing Charts
Raporty
Dołącz do dyskusji: Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką