Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej
Koncern spożywczy Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej, obejmującej ponad 20 kategorii.
Wszystkie produkty marki Heinz - w tym te najbardziej znane, jak ketchup, fasolka czy majonez - po zmianach będą miały jednolitą komunikację wizualną. Obejmie ona między innymi logotypy, krój i kolorystykę czcionek na opakowaniach, a także inne elementy wizualne opakowań, wykorzystywane też w komunikacji marketingowej.
Proces ma charakter globalny, będzie wdrażany sukcesywnie przez kolejne tygodnie.
Produkty Heinz przed zmianami (na górze) oraz po zmianach (na dole)
Projekty przygotowała agencja Jones Knowles Ritchie z siedzibą w Londynie.
Heinz ma w swojej ofercie m.in. ketchup, majonez, sosy, gotowe zupy, produkty w puszkach (fasolka, pomidory).
Dołącz do dyskusji: Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej