HD Alliance czołowym reklamodawcą radiowym
W ubiegłym roku czołowym reklamodwacą radiowym na rynku amerykańskim była organizacja HD Digital Radio Alliance.
Z danych firmy Media Monitors wynika, że w ciągu całego ubiegłego roku w całych Stanach Zjednoczonych zostało wyemitowanych 1,5 miliona spotów radiowych organizacji - informuje serwis Radio Ink.
Drugi pod tym względem był gigant na rynku ubezpieczeń Geico z liczbą 1,4 miliona radiowych spotów, wyprzedzając firmę telekomunikacyjną Verizon (1,1 mln) oraz sieć hipermarketów Home Depot (1 mln).
Pierwszą dziesiątkę uzupełniły: McDonald's (954.983 spoty), Ford Lincoln Mercury (680.932), Wal-Mart (664.773), Chrysler Jeep Dodge (627.138), Toyota (589.789) oraz AutoZone (587.487).
źródło: Radio Ink
Świat
Dołącz do dyskusji: HD Alliance czołowym reklamodawcą radiowym