SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przygotowania do startu Max. Subskrybenci HBO Max otrzymują obszerną ankietę

Użytkownicy serwisu streamingowego HBO Max otrzymują obszerną ankietę. Pytania dotyczą m.in. korzystania z konkurencyjnych platform, interfejsu i systemu rekomendacji. Są związane nie tylko z HBO Max, ale także Discovery+. Wiele wskazuje na to, że przed zapowiadanym na 2024 rok debiutem Max w Europie, Warner Bros. Discovery będzie chciał udoskonalić aplikację.

Zaproszenia do udziału w ankiecie są rozsyłane drogą e-mailową.

- Chcielibyśmy poznać doświadczenia naszych drogich subskrybentów związane z korzystaniem z HBO Max. Niezależnie od tego, czy korzystają Państwo z serwisu codziennie, czy tylko okazjonalnie, Państwa punkt widzenia pomoże nam dalej pracować na rzecz poprawy doświadczeń wszystkich naszych widzów. Jeśli mogą Państwo poświęcić 15 minut, aby podzielić się z nami swoimi opiniami, proszę kliknąć poniższy przycisk. Wyniki zostaną wykorzystane tylko w celach związanych z badaniem - można przeczytać w wiadomości.

O co pyta Warner Bros. Discovery?

Wiele wskazuje na to, że ankieta ma charakter międzynarodowy. Firma pyta czy subskrybent wykupuje także: Disney+, Amazon Prime Video, Viaplay, Netflix i Discovery+. Ta ostatnia platforma jest w Polsce oferowana razem z Playerem. Nie można więc mówić o osobnym interfejsie i wrażeniach z jego użytkowania. Takie pytania jednak się pojawią.

Inne dotyczą desingu HBO Max, łatwości znajdowania treści, oglądania materiałów, spersonalizowanych rekomendacji, ogólnego wyglądu i obsługi aplikacji, jej przewijania i działania na poszczególnych urządzeniach. Pytania są bardzo szczegółowe. Serwis pyta na przykład czy łatwo jest ustalić, jaki film, odcinek lub serial aktualnie się ogląda i czy dobrze są prezentowane marki typu HBO, DC Comics, Looney Tunes. Użytkownicy mogą ocenić czy proponowane im są takie treści, jakie rzeczywiście chcieliby zobaczyć. Niektóre pytania są otwarte, a więc subskrybenci mogą napisać swój komentarz na temat oferty platformy.

Max w Europie najwcześniej w 2024 roku

Już w przyszłym roku serwis Max w Europie powinien zastąpić HBO Max. - Max powinno być dostępne w Europie w 2024 roku. Data premiery Max może się zmienić – wkrótce podamy więcej informacji – można przeczytać na stronie platformy Warner Bros. Discovery. Data już zmieniła się w Ameryce Łacińskiej, gdzie serwis ruszy nie w ostatnim kwartale 2023 roku, tylko w pierwszym 2024. - Aby mieć pewność, że zrobimy to dobrze, opóźnimy start platformy w Ameryce Łacińskiej do pierwszego kwartału przyszłego roku – wyjaśnił JB Perrette, szef streamingu w Warner Bros. Discovery.

Wcześniej koncern podawał, że silnik nowej platformy będzie oparty na tym stosowanym przez Discovery+.  Nie wiadomo co to oznacza dla polskich serwisów streamingowych Warner Bros. Discovery, czyli Playera, TVN24 Go i darmowego VOD.pl Niedawno wycofano ze sprzedaży pakiety roczne Playera. Obecnie dostępne są tylko półroczne (180 dni).

Marka Player jest silnie zakorzeniona wśród polskich odbiorców, bo funkcjonuje od 2011 roku. Nie zmieniło tego nawet wprowadzenie obowiązkowych płatności za pakiety. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że już półtora roku temu Player miał 1,5 mln regularnie płacących subskrybentów. Nieprzemyślane zmiany mogą być „wylaniem dziecka z kąpielą”. W kwartale, w którym Max ruszył w USA, HBO, HBO Max, Max i Discovery+ straciły 1,8 mln subskrybentów.

Max już działa w Stanach Zjednoczonych

Serwis streamingowy Max zastąpił HBO Max w USA 23 maja. Nie oferuje jedynie treści serialowych i filmowych, ale także produkcje dokumentalne i reality, dostępne w ramach Discovery+. Podstawowy pakiet Max z reklamami kosztuje 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pozwala na oglądanie programów na dwóch urządzeniach w rozdzielczości 1080p. Poszczególnych treści nie można pobierać do pamięci wewnętrznej urządzeń. Za droższą opcję trzeba zapłacić 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie.  Umożliwia oglądanie produkcji w jakości HD bez reklam. W przypadku tego planu można pobrać 30 tytułów. Najdroższy pakiet Ultimate to koszt 19,99 dol. miesięcznie lub 199,99 dol. rocznie. Obejmuje jakość 4K, Dolby Amos i możliwość pobrania 100 tytułów.

Wcześniej pakiet z reklamami HBO Max w USA kosztował 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pakiet bez reklam, pozwalający na oglądanie treści w jakości 4K HDR i pobranie 30 tytułów 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie. Discovery+ za oceanem można było nabyć za 4,99 dol. miesięcznie z reklamami lub 6,99 dol. bez reklam. W Polsce Discovery+ jest oferowany jako biblioteka w Playerze. HBO Max kosztuje 29,99 zł miesięcznie lub 234,99 zł rocznie. Osoby, które zdecydowały się na subskrypcję platformy w pierwszym miesiącu jej działalności nad Wisłą płacą 19,99 zł miesięcznie.

Dołącz do dyskusji: Przygotowania do startu Max. Subskrybenci HBO Max otrzymują obszerną ankietę

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolik
Akurat interfejsu nie muszą się wstydzić. Jest minimalistyczny, ale działa wszystko szybko i poprawnie. Gorzej jest programowo. Widać zdecydowana różnice w ilości produkcji w tym co teraz i jak startował HBO max - nie dość że biedniej to i jakoś seriale mają słabsze scenariusze. Obcięli koszty i spadła jakość a jest sporo seriali, które powinny mieć kontynuację 2 sezonu a oni na siłę promują gniotowate produkcję że starego HBO w 4 czy 5 sezonie. Nie polecam dubbingowanych filmów innych niż animowane
odpowiedź
User
Dabfan
Ja nie dostałem takiego maila. A mogę się pochwalić że z HBO korzystam nie przerwanie od 1993 roku. A C+ od 1995.
odpowiedź
User
D
Ja niekoniecznie chcę płacić za głupie reality od Discovery (czasy świetności ta marka ma dawno za sobą... dziś nie kojarzy się z dobrym dokumentem czy nauką, jak 20-25 lat temu).
odpowiedź