Havas wprowadza zmiany w zakresie strategii
Agencja mediowa Havas ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
W ramach strategii Converged, Havas wprowadza platformę, w ramach której oferuje dostęp do unikalnych narzędzi, danych i technologii dla wszystkich pracowników Havas Village na całym świecie, uwzględniając potrzeby zarówno dywizji mediowej, jak i kreatywnej.
Agencja zapowiada też kolejne inwestycje w dane, technologię i sztuczną inteligencję. Tylko w ciągu najbliższych czterech lat Havas zainwestuje ponad 400 milionów euro w rozwój tych obszarów. Do realizacji tego celu powołano multidyscyplinarny globalny zespół ds. inwestycji.
Ponadto, Havas dalej rozwija podejście skoncentrowane na klientach oferując na kolejnych rynkach wystandaryzowane globalne podejście Data Driven. Wdrożenie nowej strategii zbiega się z nowym rozdziałem w rozwoju organizacji – potencjalnym wejściem na giełdę, przy zachowaniu stałego wzrostu, dalszego rozwoju biznesu oraz rekordowej w ostatnich latach liczby fuzji i przejęć.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Naszym celem jest zwiększenie pozytywnego wpływu na biznes naszych klientów i na kształt przyszłości szybko rozwijającego się sektora komunikacji. Nasza nowa strategia Converged pozwoli zbudować jeszcze więcej mostów pomiędzy kreatywnością, mediami, produkcją i technologią, niż kiedykolwiek wcześniej. Jesteśmy przygotowani na wyzwania przyszłości. Converged to wspólna podróż, która oznacza przyspieszenie rozwoju, zmianę kulturową, rezonującą na każdym poziomie naszej organizacji i gwarantującą sukces naszych partnerów - komentuje Yannick Bolloré, CEO Havas.
Dołącz do dyskusji: Havas wprowadza zmiany w zakresie strategii