Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek
Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Carat Polska, należący do Dentsu Aegis Network.
Do zadań Havas Media będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek, m.in. Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir.
- W naszej propozycji wykorzystaliśmy unikalne badania, w tym Havas Soil oraz Meaningful Brands. Wnioski pozwoliły nam zaproponować efektywną strategię komunikacji w mediach, która spodobała się klientowi - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.
Carat Polska zajmował się obsługą Hasco-Lek od stycznia 2016 roku.
Dołącz do dyskusji: Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek