Havas Media obronił w przetargu budżet mediowy Lidla
Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 roku obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę kampanii reklamowych klienta zarówno w kanałach online, jak i offline.
Na ponowny wybór Havas Media wpływ miały przede wszystkim najwyższe oceny oferty pod kątem zaproponowanej strategii rozwoju marki oraz zadowolenie z dotychczas prowadzonych działań.
Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach.
Obie firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły nową umowę. Nie zdradzają też, ile i jakie inne agencje walczyły o budżet mediowy Lidla.
Lidl jest aktualnie w trakcie przetargu reklamowego, w którym uczestniczy też pracująca dla tej sieci dyskontów GPD Agency.
Dołącz do dyskusji: Havas Media obronił w przetargu budżet mediowy Lidla