“Handel” z większym nakładem
Miesięcznik “Handel” (VFP Communications), poświęcony branży FMCG, od listopadowego wydania zwiększy swój nakład o 10 tys. egz. W sumie magazyn drukowany będzie teraz w nakładzie 80 tys. egz.
Powiększeniu ulegnie nakład, który jest wysyłany w formie przesyłek adresowanych imiennie do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu - od listopada wynosić będzie 70 tys. egz. (dotychczas 60 tys. egz.). Wydawca tłumaczy ten krok większym zainteresowaniem tytułem ze strony klientów - niezależnych detalistów prowadzących mniejsze i większe sklepy oraz innych uczestników rynku FMCG.
Bez zmian pozostaje nakład rozpowszechniany za pośrednictwem sieci hurtowni Eurocash, który wynosi 10 tys. egz.
Inne
Dołącz do dyskusji: “Handel” z większym nakładem