Hallmark znika z Polski, zastąpi go 13th Street Universal
We wrześniu Universal Networks International (UNI) uruchomi w Polsce nowy kanał filmowy - 13th Street Universal, który zastąpi Hallmark Channel. W programie znajdą się głównie seriale sensacyjne oraz kryminalne.
Colin McLeod, dyrektor zarządzający UNI m.in. na Europę Centralną i Wschodnią, powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że uruchomienie w Polsce nowego kanału kryminalnego jest dla UNI naturalną drogą rozwoju oraz elementem szerszej strategii.
- Jako że rozrywka zawsze była podstawą naszego biznesu, nowy kanał także będzie przepełniony programami nie pokazywanymi dotąd w Polsce. Będą to m.in.: seriale „Nowe gliny”, „Braterstwo” czy premierowe odcinki serii „Prawo i porządek: Zbrodniczy zamiar” – podkreśla Colin McLeod.
Nowy kanał zadebiutuje u polskich operatorów – w Cyfrze+ oraz w sieciach kablowych (m.in. UPC Polska, Multimedia Polska, Toya, Vectra) 13 września o godzinie 20.00. 13th Street Universal wejdzie do Polski w miejsce kanału Hallmark, który po 12 latach zakończy nadawanie w naszym kraju.
Wprowadzeniu do Polski tego kanału towarzyszyć będzie kampania marketingowa. Planowana jest emisja reklam w głównych naziemnych telewizjach, działania społecznościowe na Facebooku i w najpopularniejszych portalach ogólnopolskich, reklamy prasowe w tytułach telewizyjnych i prasie branżowej, a także kampania 360 stopni u pięciu wiodących operatorów telewizyjnych (Cyfra+, UPC, Vectra, Toya oraz Multimedia).
Jak powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Laxmi Hariharan, dyrektor marketingu w Universal Networks International, wprowadzenie do Polski kanału 13th Street Universal jest odzwierciedleniem długofalowej strategii, która zakłada wykreowanie na całym świecie pięciu silnych marek telewizyjnych, sygnowanych nazwą „Universal”. – Przez najbliższe lata będziemy mocno inwestować w promocję pięciu naszych sztandarowych kanałów, a mianowicie: 13th Steet Universal, Studio Universal, Diva Universal, SyFy Universal oraz Universal Channel. Kanały te będą dostępne na różnych rynkach w różnej konfiguracji, uzależnionej od lokalnych oczekiwań. Najważniejszym celem będzie dostarczenie widzom oryginalnych pozycji programowych, których nie znajdą nigdzie indziej. Będą to m.in. wyprodukowane przez nas premierowe seriale, które będzie można zobaczyć tylko na naszych kanałach – podkreśla Hariharan.
Polscy widzowie będą mogli zobaczyć efekty tych działań na własne oczy już 13 września, ponieważ właśnie wtedy wyemitowany zostanie pierwszy odcinek premierowego serialu „Ryzyko” z Andy MacDowell w roli głównej. Tego samego wieczoru pokazany zostanie także premierowy odcinek serialu „Rookie Blue”.
W najbliższym czasie na antenie 13th Street Universal pojawią się także inne nowe produkcje. Będą to m.in.: seria „Haven”, oparta na powieści Stephena Kinga, znany na całym świecie serial policyjny „Nowe gliny” z Missy Peregrym i Gregorym Smithem w rolach głównych, a także serial „Facing Kate” z udziałem Sarah Shahi. W ofercie znajdą się też znane w Polsce “Dowody zbrodni” i “Podkomisarz Brenda Johnson”.
Universal Networks International (UNI) to jedna z największych na świecie telewizyjnych sieci rozrywkowych. Najważniejsze programy, będące w jej ofercie, to: Universal Channel, SyFy Universal (w Polsce będzie nadal funkcjonować pod nazwą SciFi Universal), 13th Street Universal, Diva Universal i Studio Universal. UNI ma w swojej ofercie także kanał Movies 24 oraz posiada udziały w spółce joint-venture KidsCo.
Dołącz do dyskusji: Hallmark znika z Polski, zastąpi go 13th Street Universal