SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'

Stacja Hallmark Channel 14 października br. rozpocznie kampanię reklamową środowego cyklu "Kobiece wieczory", w ramach którego emitowane będą dwa seriale "Być jak Erica" i "Clara Sheller". Akcja będzie mieć też charakter wizerunkowy.

Kampania kierowana będzie do kobiet w wieku od 20 do 35 lat i ma obejmować ma radio (RMF FM, Radio Zet, lokalne stacje radiowe), prasę ("To & Owo", "Tele Tydzień", "Tele Świat", "TV 14", "Życie na Gorąco", "Oliwia" i "Pani Domu) i internet (na blip.pl powstanie blog prowadzony przez główną bohaterkę "Być jak Erica", będą też bannery w różnych serwisach). Akcja realizowana będzie również na autobusach w Warszawie oraz w salonach kosmetycznych i fryzjerskich w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszyć będzie sms-owy konkurs dla widzów, w którym główną nagrodą będzie luksusowy weekend w SPA dla dwóch osób.

Autorem kreacji kampanii, która została przygotowana w Londynie, jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów akcja potrwa około sześć tygodni. Działania marketingowe wsparte będą kampanią PR, przygotowaną przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.

Dołącz do dyskusji: Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl