Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'
Stacja Hallmark Channel 14 października br. rozpocznie kampanię reklamową środowego cyklu "Kobiece wieczory", w ramach którego emitowane będą dwa seriale "Być jak Erica" i "Clara Sheller". Akcja będzie mieć też charakter wizerunkowy.
Kampania kierowana będzie do kobiet w wieku od 20 do 35 lat i ma obejmować ma radio (RMF FM, Radio Zet, lokalne stacje radiowe), prasę ("To & Owo", "Tele Tydzień", "Tele Świat", "TV 14", "Życie na Gorąco", "Oliwia" i "Pani Domu) i internet (na blip.pl powstanie blog prowadzony przez główną bohaterkę "Być jak Erica", będą też bannery w różnych serwisach). Akcja realizowana będzie również na autobusach w Warszawie oraz w salonach kosmetycznych i fryzjerskich w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszyć będzie sms-owy konkurs dla widzów, w którym główną nagrodą będzie luksusowy weekend w SPA dla dwóch osób.
Autorem kreacji kampanii, która została przygotowana w Londynie, jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów akcja potrwa około sześć tygodni. Działania marketingowe wsparte będą kampanią PR, przygotowaną przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.
Dołącz do dyskusji: Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'