H&M wprowadza do Polski markę Monki
Szwedzka firma odzieżowa H&M wprowadza do Polski swoją kolejną markę – Monki. Latem tego roku dwa sklepy z jej produktami zostaną otwarte w Katowicach i w Krakowie.
Marka odzieżowa Monki istnieje na rynku szwedzkim od 2006 roku. Jest połączeniem skandynawskiego charakteru z azjatycką modą uliczną. Ubrania zdobią malarskie i graficzne desenie. Część kolekcji inspirowana jest stylizacjami publikowanymi w internecie przez fanki marki. Dewizą Monki jest to, że dzięki ciekawym ubraniom w przystępnej cenie można dawać młodym kobietom siłę do działania.
Obecnie marka sprzedawana jest w 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach. Internetowy sklep monki.com działa w 18 krajach, w Chinach działa pod adresem monki.tmall.com.
W Polsce marka Monki zadebiutuje latem br. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Galerii Katowickiej na powierzchni m.kw., drugi – w Krakowie, będzie mieć 300 m.kw. Powierzchni.
Monki to druga marka, którą H&M wprowadza do Polski. W przyszłym roku w warszawskiej Elektrowni Powiśle ma zostać otwarty sklep Weekday.
Dołącz do dyskusji: