Grzegorz Frydrych odpowiada za marketing New Work
Grzegorz Frydrych objął nowo utworzone stanowisko global marketing directora w New Work, dostawcy biur elastycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Grzegorz Frydrych jest odpowiedzialny za marketing produktowy i zarządzanie komunikacją marki na pięciu rynkach: w Polsce, Rumunii, Czechach, Ukrainie i na Węgrzech. Do jego obowiązków należy również dostosowywanie strategii do lokalnej specyfiki poszczególnych krajów.
Przed dołączeniem do New Work był marketing menagerem w Western Union, wcześniej pracował m.in. w Citi i HSBC. Specjalizuje w tworzeniu i wdrażaniu planów marketingowych oraz zarządzaniu komunikacją marki i produktu (ATL i BTL) w kanałach retailowych i digitalowych
New Work planuje kolejne otwarcia elastycznych przestrzeni biurowych zarówno w Polsce, jak i na pozostałych rynkach, gdzie prowadzi działalność.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Frydrych odpowiada za marketing New Work