Gry wideo wpływają na naukę i oceny studentów
Studenci pierwszego roku studiów, których współlokatorzy posiadająkonsolę do gier wideo, poświęcają na naukę średnio 40 minut mniejkażdego dnia.
Jak informuje USAToday.com, powołując się na badanie NatonialBureau of Economic Research, te 40 minut straconego czasu przekładasię na stopnie uzyskane na koniec pierwszego semestru, które sąśrednio o 0,241 punktu niższe na czterostopniowej skali.
Badanie zostało przeprowadzone na Berea College w Kentucky.Uczestniczyło w nim 210 studentów, którzy w specjalnychdzienniczkach zapisywali ile czasu przeznaczają na sen, naukę,uczęszczanie na zajęcia i inne aktywności.
Okazało się, że studenci, których współlokatorzy w pokojuakademickim posiadali konsolę do gier wideo, nie poświęcali dlatakiej rozrywki ani zajęć, imprez czy też snu. Jedynie w przypadkunauki zanotowano znaczący spadek poświęcanego na nią czasu.
źródło: USAToday.com
Raporty
Dołącz do dyskusji: Gry wideo wpływają na naukę i oceny studentów