SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupy, NKtalk i mobile w nowym cenniku reklamowym NK.pl

NK.pl przygotowała nowy cennik reklamowy, który zacznie obowiązywać od początku września. Oferta uwzględnia m.in. mobilną wersję serwisu, opcje związane z grupami i projekt Research.NK.

W nowym cenniku usług marketingowych serwisu NK.pl uwzględnione zostały grupy tematyczne, które pojawiły się w serwisie jesienią ub.r. (więcej o tym). Założenie i utrzymanie grupy jest darmowe, natomiast płatne są dodatkowe opcje, np. podpięcie konkretnych statystyk czy wyłączenie obcych reklam na stronach grupy. Miesięczny koszt pakietu takich usług wynosi 10 tys. zł (wszystkie podane stawki to ceny netto), a portal oferuje administratorom grup także niestandardowe działania promocyjne.

>>> Gazeta.pl w dół, NK.pl zyskała więcej niż Facebook

Nowa oferta reklamowa NK.pl obejmuje więcej opcji targetowania - oprócz kryteriów płci, wieku, lokalizacji i wykształcenia wprowadzono konkretne profile odbiorców, takie jak m.in. lekarze, rodzice, studenci, zainteresowani motoryzacją oraz zainteresowani zdrowiem i urodą. Cena za tysiąc odsłon reklamy - w zależności od jej formatu i konkretnego profilu - wynosi od 10 do 115 zł, przy czym najtańsi dla reklamodawców są studenci, a najdrożsi - lekarze.

W cenniku znalazły się także uproszczone pakiety zasięgowe, przy których zrezygnowano z dopłat za capping, natomiast wprowadzono opcje targetowania. Uproszczono też formaty reklamowe dostępne na stronie głównej serwisu. Obecnie dzień emisji jednego z nich na stronie przed zalogowaniem kosztuje od 80 do 160 tys. zł, a na stronie po zalogowaniu - od 70 do 250 tys. zł. W starej ofercie ceny takich reklam wynosiły, odpowiednio, od 27 do 135 tys. zł oraz 35 do 160 tys. zł. Przykładowo za screening strony przed zalogowaniem w dzień roboczy trzeba będzie zapłacić 160 tys. zł, a po zalogowaniu - 250 tys. zł, podczas gdy do września taka reklama kosztuje 135 i 186 tys. zł.

Nowa oferta reklamowa NK.pl obejmuje komunikator NKtalk i wersję mobilną serwisu. Za reklamę w dolnej belce komunikatora trzeba zapłacić 40 tys. zł (emisja przez dzień) lub 200 tys. zł (emisja przez tydzień), a za reklamę w oknie rozmowy - odpowiednio 15 lub 70 tys. zł. Natomiast tysiąc odsłon reklamy w mobilnej wersji portalu kosztuje - w zależności od formatu - od 25 do 45 zł.

>>> NK.pl w wersjach Nokia Touch i Android

NK.pl proponuje też reklamodawcom swoje usługi badawcze w ramach projektu Research.NK. I tak marketerzy mogą otrzymywać dokładne statystyki swoich kampanii, a także testować kreacje reklamowej przed ich wprowadzeniem i prowadzić zamknięte grupy badawcze.

- Wprowadzenie nowego cennika ma na celu uatrakcyjnienie oraz większą elastyczność oferty produktowej - deklaruje Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu Naszej Klasy ds. produktu reklamowego. Nowy cennik zostanie wprowadzony z początkiem września, zastępując obecną ofertę reklamową serwisu, obowiązującą od trzech lat.

Dołącz do dyskusji: Grupy, NKtalk i mobile w nowym cenniku reklamowym NK.pl

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
terry
co to ten NK? był kiedyś taki serwis chyba, ale nie jestem na 100% pewien...
0 0
odpowiedź
User
walter
ten portal upada i nic mu nie pomoże
0 0
odpowiedź
User
ja1
Obnizyli ceny za kampanie targetowane podczas gdy inny podwyzszaja. ciekawe.
0 0
odpowiedź