Grupa Eskadra zrealizuje kampanię „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”
Agencja Grupa Eskadra wygrała przetarg Państwowej Inspekcji Pracy i na jej zlecenie przygotuje kreację oraz wyprodukuje spot telewizyjny do kampanii pod hasłem „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”.
Grupa Eskadra z ofertą 100 tys. zł netto pokonała w przetargu dwanaście innych firm: Fabrykę Komunikacji Społecznej (z ceną netto 100,4 tys. zł), Made Media (62,5 tys. zł), One Production (97 tys. zł), Agencję Reklamy i Marketingu Marketing Plus (80,5 tys. zł), JP Konsulting (100 tys. zł), Agencję Reklamową DSK (89,8 tys. zł), Mojotribe SA (90,8 tys. zł), dom mediowy Intermedia (91,1 tys. zł), spółkę YC (75,9 tys. zł), TVN Media (99,8 tys. zł), Vitryna Studio (100 tys. zł), Agencję Reklamową Radna (98,2 tys. zł).
Państwowa Inspekcja Pracy na realizację tego zlecenia przeznaczy 123,5 tys. zł brutto.
Start kampanii zaplanowano na 18 maja br. Będzie to już ostatni etap trzyletniej komunikacji. W tym roku promowane będą dobre praktyki z zakresu zapobiegania wypadkom związanym z pracą w gospodarstwie rolnym przy zwierzętach. Jak podaje PIP, średnio co roku 2,5 tys. wypadków w gospodarstwach rolniczych powodowanych jest przez zwierzęta, np. poprzez ugryzienie, uderzenie lub przygniecenie.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra zrealizuje kampanię „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”