Grudniowy “Harper's Bazaar” z Madonną
Do sprzedaży trafiło grudniowe wydanie miesięcznika luksusowego “Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Madonna.
W numerze znaleźć można wywiad z piosenkarką, a także rozmowę z Mariuszem Trelińskim. Wydanie zawiera także sesję Magdy Mielcarz, którą wykonał Marcin Tyszka oraz historię rodzinną Ralpha Laurena.
Grudniowy numer liczy 208 stron, ukazał się w nakładzie 70 tys. egz. i w cenie 11,90 zł. Towarzyszy mu kampania reklamowa w radiu (Chilli Zet, RMF Classic, Radio Kolor), której kreację przygotował dział marketingu Marquard Media Polska.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego wydania “Harper's Bazaar” wyniosła 43 477 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Grudniowy “Harper's Bazaar” z Madonną
czyli Bazaar staje sie "Panią domu" dla bogatszych ksiegowych ;-p