Groupon: 89-proc. wzrost przychodu w I kw.
Serwis zakupów grupowych Groupon zaprezentował swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
W I kwartale 2012 roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 11,7 miliona dolarów, w porównaniu do 146,5 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2011.
W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 89 proc., z 295,5 do 559,3 miliona dolarów.
Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) wzrosła w ujęciu rocznym o 140 proc., do 36,9 miliona na koniec marca. Z kolei liczba obsłużonych przez firmę sprzedawców przekroczyła w I kwartale granicę 100 000.
Groupon prognozuje, że w II kwartale bieżącego roku jego przychód wyniesie od 550 do 590 milionów dolarów i będzie wyższy rok do roku o 40-50 proc.
Dołącz do dyskusji: Groupon: 89-proc. wzrost przychodu w I kw.