Grey Group tworzy joint venture z agencją Possible
Agencja reklamowa Grey Group Polska rozpoczyna ścisłą współpracę z agencją interaktywną Possible Polska. Firmy wspólnie tworzą joint venture i markę Grey:Possible, ale pozostają niezależne operacyjnie.
Współpraca Grey Group i Possible na polskim rynku to część globalnego aliansu strategicznego firm. Spółki będą poszerzać i wymieniać się kompetencjami, co ma wzmocnić ich pozycję w konkurencji z wyspecjalizowanymi agencjami interaktywnymi, ATL oraz marketingu zintegrowanego.
- Internet stał się jednym z dominujących kanałów w komunikacji marketingowej i chcąc pozostać w czołówce polskich agencji reklamowych, nie możemy pozwolić sobie na to by nie rozwijać kompetencji w tym zakresie - argumentuje Rafał Baran, CEO Grey Group Polska. - Chcemy, by element digitalowy stał się rdzeniem, dookoła którego będziemy budować komunikację, odpowiadającą na potrzeby nowoczesnego konsumenta. Dlatego joint venture Grey:Possible jest dla nas jednym z kluczowych posunięć w tym roku - dodaje.
- Liczymy, że połączenie naszego doświadczenia w Digitalu z potencjałem Grey z zakresu kreacji, strategii i public relations stworzy unikalny mix kompetencji, który będzie bardzo atrakcyjny dla polskiego rynku komunikacji - przekonuje Szczepan Wącław, managing director Possible Polska.
Dołącz do dyskusji: Grey Group tworzy joint venture z agencją Possible