Greenpeace walczy na brudnych autach o ginące zwierzęta
Pod hasłem "Żyją w brudzie, znikną wkrótce" prowadzona jestambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska. Organizacjawykorzystując zabrudzone samochody, zwraca uwagę na zwierzętaginące z powodu zanieczyszczeń.
Ambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska pod hasłem "Żyjąw brudzie znikną wkrótce" ma zwracać uwagę odbiorców, że z powoduzanieczyszczeń bezpowrotnie ginie wiele gatunków zwierząt.Niestandardowymi nośnikami wykorzystywanymi w tej akcji sązabrudzone samochody, które w odpowiedni sposób znakują w Warszawiedziałacze tej organizacji.
Kampania, której koncept i szablony przygotowała agencja McCannErickson, rozpoczęła się 9 lutego, a zakończy 28 lutego.
Dołącz do dyskusji: Greenpeace walczy na brudnych autach o ginące zwierzęta