Grandes Kochonos będzie obsługiwać markę wódki Amundsen
Stock Polska wybrał agencję Grandes Kochonos do obsługi strategicznej marki Amundsen.
W ramach rozstrzygniętego przetargu agencja Grandes Kochonos będzie realizować kompleksową komunikację wódki Amundsen w 2020 roku.
Do zadań agencji będzie należało m.in. stworzenie platformy komunikacji oraz nowego key visuala, przygotowanie i egzekucja aktywacji konsumenckich oraz komunikacji w social media.
Marka Amundsen jest obecna na rynku od 2015 roku. Jej ostatnią dużą aktywnością marketingową była kampania pod hasłem "Odkrywaj Więcej" z aktorem Łukaszem Nowickim jako ambasadorem. Za tamtą akcję odpowiadały The Digitals oraz Publicis Consultants. W 2019 roku ta kampania zdobyła złoto na Effie Awards.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos będzie obsługiwać markę wódki Amundsen