Amundsen z nową platformą komunikacji "Układaj świat po swojemu"
Marka wódki Amundsen (Stock Polska) prezentuje nową platformę komunikacji – „Układaj świat po swojemu".
Nowa platforma komunikacji kierowana jest do "osób, które rozumieją, czym jest życie poza schematami i na własnych warunkach".
"Amundsen zachęca do realizowania pasji i celów, ale bez presji na wyniki. Nowe hasło marki zostało podkreślone poprzez wizualizacje akcentujące górski krajobraz oraz lodowe, oszronione oraz wodne powierzchnie" - przekazuje producent w komunikacie.
- Wysoka jakość i wyjątkowo delikatny smak to cechy, które wyróżniają Amundsena w kategorii wódek czystych. Dzięki unikalnej technologii filtracji poniżej 0 stopni Celsjuszai krystalicznie czystej wodzie, marka z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Teraz ma również nową platformę komunikacji „Układaj świat po swojemu”, by wspierać życie na własnych warunkach, bez pośpiechu i bez zbędnej presji. Zmieniając platformę i sposób komunikacji zależało nam, by podkreślić, że każdy z nas jest przede wszystkim wolny i niezależny, a swoje cele może osiągać, tak jak chce i kiedy chce - mówi Marta Uss, senior brand manager marki Amundsen w Stock Polska.
Dołącz do dyskusji: Amundsen z nową platformą komunikacji "Układaj świat po swojemu"