„Gra słów. Krzyżówka” zyskała 73 tys. widzów, TVP1 wiceliderem
Jesienią teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” na antenie Jedynki ogląda średnio 626 tys. widzów. Audycja względem pierwszych odcinków emitowanych rok temu zyskała 73 tys. oglądających. TVP1 w paśmie nadawania cyklu jest wiceliderem rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju wyemitowanych w okresie od 6 do 28 września 2021 roku w Jedynce (w dni powszednie około godz. 15.35) wyniosła 626 tys. osób. Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,97 proc. wśród wszystkich widzów, 5,14 proc. w grupie 16-49 i 5,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 22 września. Śledziło go średnio 737 tys. osób.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Gra słów. Krzyżówka” nadanych od 31 sierpnia do 14 września 2020 roku w Jedynce wyniosła 553 tys. osób. Dało to stacji odpowiednio 8,37 proc., 4,71 proc. i 4,82 proc. udziału. Teleturniej zyskał 73 tys. widzów.
TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem wówczas jest Polsat, nadający gł. końcówkę „Dlaczego ja?” i początek „Wydarzeń”, co daje tej stacji 10,01 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do TVP2, emitującej serial „Górscy ratownicy” (7,07 proc.), a czwarta - do TVN („Ukryta prawda”; 6,87 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.
„Gra słów. Krzyżówka” to codzienny teleturniej, w którym uczestnicy rozwiązują krzyżówki. Audycję prowadzi Radosław Brzózka.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: „Gra słów. Krzyżówka” zyskała 73 tys. widzów, TVP1 wiceliderem