GoodHabitz klientem Linkleaders
Linkleaders rozpoczyna współpracę z GoodHabitz, marką działającą w obszarze edukacji cyfrowej i e-learningu.
Od marca agencja odpowiada za strategię komunikacji na polskim rynku oraz szeroki zakres działań media relations. Szczególną rolę w komunikacji marki będą odgrywać działania data-driven PR, skoncentrowane na promocji wiedzy i danych gromadzonych w raportach firmy realizowanych w Polsce i Europie.
- Decyzja o współpracy z Linkleaders to dla nas kolejny krok w realizacji strategii zakładającej budowanie cyfrowej kultury edukacyjnej w Polsce. Wierzymy, że dotychczasowe doświadczenie agencji, imponujące portfolio projektów oraz kreatywne podejście, pokrywają się z wizją i sposobem działania GoodHabitz - komentuje Daniel Idźkowski, country director GoodHabitz.
Za zarządzanie projektem po stronie Linkleaders odpowiada Ina Martela, PR senior consultant.
W strategicznych działaniach oraz integracji projektu z pozostałymi inicjatywami z portfolio Linkleaders projekt wspiera Paweł Luty, head of tech&services.
GoodHabitz nie korzystało wcześniej z usług agencji PR w Polsce.
Dołącz do dyskusji: GoodHabitz klientem Linkleaders