Linkleaders wygrywa przetarg na obsługę PR marki Otodom
Od maja Linkleaders poprowadzi działania komunikacyjne dla internetowej platformy sprzedaży i najmu nieruchomości Otodom, należącej do Grupy OLX.
Współpraca obejmuje między innymi PR korporacyjny, produktowy, komunikację opartą na danych oraz pozycjonowanie ekspertów.
Agencja będzie odpowiadać również za wzmacnianie wizerunku marki wśród klientów indywidualnych i biznesowych – agentów, doradców oraz deweloperów, a także działania promujące kluczowe projekty marketingowe i B2B.
- Zamierzamy jeszcze skuteczniej działać na rzecz profesjonalizacji i edukacji rynku. Jestem przekonana, że kompetencje zespołu Linkleaders, specjalizującego się w PR dla sektora nieruchomości, będą dla nas mocnym wsparciem w realizacji tych planów - mówi Ewa Tęczak, PR lead w Otodom, Grupa OLX.
Obok pełnowymiarowej komunikacji korporacyjnej i B2B, budowy silnej marki konsumenckiej oraz data journalism, agencja będzie odpowiedzialna za pozycjonowanie Otodom Analytics – narzędzia, które dostarcza mediom i opinii publicznej najnowsze dane na temat rynku nieruchomości. Zespół Linkleaders odpowiadać będzie również za rozwój projektu badawczo-komunikacyjnego „Szczęśliwy Dom”.
Za współpracę z Otodom po stronie Linkleaders odpowiada Anna Kruszewska, PR consultant Operacyjnie wspiera ją Magdalena Kuzmecka. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewniają: Maja Michalak, head of real estate, oraz Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders wygrywa przetarg na obsługę PR marki Otodom