GoldenSubmarine stworzyło dział marketingu w social mediach
Agencja GoldenSubmarine wydzieliła zespół ds. marketingu w mediach społecznościowych. Tworzą go Magdalena Kurylak, Cezary Różański i Leszek Siporski.
Utworzony przez GoldenSubmarine zespół ds. marketingu w mediach społecznościowych będzie zajmował się analizowaniem, przygotowywaniem oraz realizowaniem działań marketingowych w social mediach dla klientów agencji. Firma uzasadnia wydzielenie tego teamu dużym zainteresowaniem tymi mediami wśród marketerów i konsumentów. Dotychczas agencja prowadziła w mediach społecznościowych projekty m.in. dla Kotlin, Novo, Skoda Auto Polska, Warki i Volkswagena.
Nowy team w GoldenSubmarine tworzą Magdalena Kurylak, strategic planner z działu strategii, Cezary Różański, specjalista z działu badań i analiz, oraz Leszek Siporski, starszy programista z działu technologii. Kurylak pracuje w agencji od marca br., Różański – od 2006 roku, a Siporski – od 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine stworzyło dział marketingu w social mediach