GoldenSubmarine dla warszawskiej ASP
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, przygotowała stronę comingout.asp.waw.pl, poświęconą corocznej wystawie najlepszych prac absolwentów.
Cały serwis comingout.asp.waw.pl został zaprojektowany w technologii Flash. Nawigacja w serwisie może odbywać się przy pomocy przemieszczającej się na stronie głównej siatki (na której znajdują się nazwiska twórców, prowadzące do podstron im poświęconych), jak i przy wykorzystaniu rozwijanego, prostego menu. Ponieważ ASP wychodzi z ekspozycją w przestrzeń miejską, dźwięki towarzyszące wizycie na stronie nawiązują do ruchu ulicznego.
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept kreatywny serwisu oraz za jego realizację. Key visual, materiał filmowy oraz motyw muzyczny wykorzystane w intro, przygotowała Akademia Sztuk Pięknych.
Na wystawie Coming Out Najlepsze Dyplomy ASP 2010 oraz w serwisie comingout.asp.waw.pl będzie można zobaczyć prace z wszystkich siedmiu wydziałów warszawskiej ASP (Malarstwa, Rzeźby, Grafiki, Architektury Wnętrz, Wzornictwa, Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, Sztuki Mediów i Scenografii). W tym roku na główne miejsce wydarzenia zostało wybrane Lotnisko Chopina. Wystawa w Terminalu A nawiązuje zarówno do sieci połączeń lotniczych, jak i do relacji międzyludzkich.
Wystawa będzie otwarta w dniach:
- Lotnisko Chopina Terminal A, hala odlotów, 25.11.2010–07.01 2011 r.,
- Centrum Sztuki Współczesnej, Zamek Ujazdowski, 22.11.2010–07.01 2011 r.
- Targi Sztuki, Arkady Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie, 03-05.12.2010 r.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine dla warszawskiej ASP